GEEN AANNAMES. WÉL HYPOTHESES EN SIGNIFICANTE RESULTATEN.

Op dit moment haal je nog lang niet het maximale uit je huidige websitebezoekers, omdat hun ervaring niet optimaal is.

Maar wat er anders moet of beter kan? Dat weet niemand 100% zeker.
In de online wereld worden veel keuzes gebaseerd op aannames. House of Adsperiment kiest voor een andere benadering.

We experimenteren constant met behulp van de allerslimste software en laten ieder experiment lang genoeg lopen om tot een significant resultaat te komen.

Zó laten we de data spreken en helpen we jou met structurele significante groei!

Unieke benadering

Bij veel bedrijven heerst de overtuiging dat je maar 1 experiment op je website tegelijk kunt draaien.

Wij werken met de juiste tools om op een veilige en valide manier vele experimenten tegelijk te laten lopen, zodat het tempo van optimalisatie vele malen hoger ligt.

Absolute specialisten

Dankzij onze focus en specialisatie op het gebied van conversie optimalisatie en personalisatie en het gebruik van Customer Data Platforms regelen wij het complete proces, van brainstorm tot (code) ontwikkeling.

Natuurlijk zijn ideeën meer dan welkom en wordt ieder experiment wel voorgelegd voor deze live gaat.

Risico's

Experimenteren met mijn website?! Ben je gek? Straks verlies ik omzet.. Geen onlogische reactie, heel menselijk zelfs! Maar..

Je verliest omzet door NIET te experimenteren , maar je webshop te baseren op aannames en best practices.

Niemand weet 100% zeker welk webdesign de beste resultaten oplevert.

Door kleine maar significante wijzigingen te testen met experimenten, kunnen we je webshop steeds iets beter maken zodat jouw online omzet automatisch stijgt.

Bezoekers X Conversiepercentage X Bestelwaarde = Omzet
Omzet - Kosten = Winst

IS JOUW WEBSITE GESCHIKT VOOR HET FULL ADSPERIMENT PROGRAMMA?

  • Je hebt een webshop
  • Je webshop realiseert minimaal 300 bestellingen per maand
  • Je gelooft in data en betrouwbare statistieken
DRIE KEER JA? Dan is het Full Adsperiment Programma zéér geschikt voor jou!

Klantcase Webshop - Groenovatie

"FIJN OM MET EEN ABSOLUTE SPECIALIST SAMEN TE WERKEN"

"Ik twijfelde of ik mijn CDP wilde blijven inzetten, maar Martijn verschafte me duidelijke inzichten in de prestaties tot nu toe en heeft vervolgens onze webshop naar het volgende niveau getild. Ons conversiepercentage is met meer dan 30% gestegen!"

- Edik Saidov


Stijging conversiepercentage Datatrics bezoekers
37%
Experimenteren

Met een Customer Data Platform kun je precies testen welke verleidingstechniek het beste werkt voor jouw doelgroep.

Creëer schaarste, zet sociale bewijskracht in of bewijs je autoriteit in de markt. Iedere bezoeker krijgt een gepersonaliseerde website afhankelijk van zijn of haar kenmerken.

Segmenteren

We creëren doelgroepen op basis van kenmerken en/of gedrag.

Deze zetten we op de website in om te personaliseren, maar koppelen ook eenvoudig met advertentiekanalen (voor remarketing en lookalike-doelgroepen) en e-mailtools om op precies het juiste moment gepersonaliseerde e-mails te versturen.

E-mail

We creëren triggers op basis van gedrag om producten aan te bevelen, te herinneren aan verlaten winkelwagens en een band op te bouwen met nieuwsbriefinschrijvers en je klantendatabase.

Zo verhoog je de relevantie van je e-mails en komen klanten veel vaker terug.

  • ✓ Absolute conversiegroei specialisten
  • ✓ Persoonlijke en snelle communicatie
  • ✓ Transparant over resultaten én over kosten
  • ✓ Heldere uitleg van werkzaamheden en resultaten, geen codetaal

/HOUS OF ƐTSPERRIMƐNT/

bedrijfsnaam · het · House of Adsperiment

1) een plek die je helpt significante online conversiegroei te bereiken door de inzet van slimme personalisatie, conversie optimalisatie en online advertenties.

voorbeeldzin: In samenwerking met House of Adsperiment is onze online omzet verdubbeld.

Klantcase Leadgeneratie - Wij Verkopen Wel

"EEN DIRECTE EN CONSTANTE STIJGING IN HET AANTAL LEADS"

"Wij wilden een specialist voor conversie optimalisatie die ons samen met ons vaste bureau snel kon laten doorgroeien. Die hebben we met Martijn gevonden. Hele fijne samenwerking en de resultaten zijn vanaf dag 1 top!"

- Jonathan Koole / Sefa Sarioglu


38%
MEER KWALITATIEVE LEADS

Deze partijen gaan inmiddels met een zeker gevoel door het leven