Hallo Tom,
Op deze pagina heb ik een aantal mogelijke experimenten voor jouw bedrijf SEA'SONS uitgewerkt.
Ik ben ervan overtuigd dat deze experimenten bijdragen aan een hoger conversiepercentage voor jouw webshop. Dit levert je meer omzet uit je huidige bezoekers op en door het gebruik van Squeezely, een Customer Data Platform, haal je ook meer omzet uit je huidige klantendatabase.
Als ik de omvang van je webshop een beetje kan inschatten, heb jij de investering die dit vergt binnen no-time terugverdiend.
Martijn Scholten
Homepage - www.seasonsofficial.com


Homepage - Homepage - www.seasonsofficial.com
Het tonen van Trustpilot logo met aantal reviews en reviewscore i.p.v. gratis verzending USP
TestgebiedSocial Proof
1Mogelijkheid tot zonder menu kiezen van een optie: Kids of Adults
TestgebiedHelderheid / Navigatie
2

Productpagina - www.seasonsofficial.com


Productpagina - Homepage - www.seasonsofficial.com
Knopkleuren afhankelijk van kleuren zwembroek
TestgebiedRelevantie / Ervaring
3aWeghalen Aantal en spelen met margin / padding zodat CTA knop in beeld komt op mobiel.
TestgebiedHelderheid / Navigatie
3bPersonaliseren verzendinformatie op basis van locatie (land)
TestgebiedRelevantie
4

Unieke benadering
Bij veel bedrijven heerst de overtuiging dat je maar 1 experiment op je website tegelijk kunt draaien.
Wij werken met de juiste tools om op een veilige en valide manier vele experimenten tegelijk te laten lopen, zodat het tempo van optimalisatie vele malen hoger ligt.
Absolute specialisten
Dankzij onze focus en specialisatie op het gebied van conversie optimalisatie en personalisatie en het gebruik van Customer Data Platforms regelen wij het complete proces, van brainstorm tot (code) ontwikkeling.
Natuurlijk zijn ideeën meer dan welkom en wordt ieder experiment wel voorgelegd voor deze live gaat.
Risico's
Experimenteren met mijn website?! Ben je gek? Straks verlies ik omzet.. Geen onlogische reactie, heel menselijk zelfs! Maar..
Je verliest omzet door NIET te experimenteren , maar je webshop te baseren op aannames en best practices.
Niemand weet 100% zeker welk webdesign de beste resultaten oplevert.
Door kleine maar significante wijzigingen te testen met experimenten, kunnen we je webshop steeds iets beter maken zodat jouw online omzet automatisch stijgt.
Waarom House of Adsperiment
- ✓ Absolute conversiegroei specialisten
- ✓ Persoonlijke en snelle communicatie
- ✓ Transparant over resultaten én over kosten
- ✓ Heldere uitleg van werkzaamheden en resultaten, geen codetaal
HOUSE OF ADS·PE·RI·MENT
/HOUS OF ƐTSPERRIMƐNT/
bedrijfsnaam · het · House of Adsperiment
1) een plek die je helpt significante online conversiegroei te bereiken door de inzet van slimme personalisatie, conversie optimalisatie en online advertenties.
voorbeeldzin: In samenwerking met House of Adsperiment is onze online omzet verdubbeld.



