Hallo Sjoerd,
Op deze pagina heb ik een aantal mogelijke experimenten voor jouw bedrijf Fotobehang.nl uitgewerkt.
Ik ben ervan overtuigd dat deze experimenten bijdragen aan een hoger conversiepercentage voor jouw webshop. Dit levert je meer omzet uit je huidige bezoekers op en door het gebruik van Squeezely, een Customer Data Platform, haal je ook meer omzet uit je huidige klantendatabase.
Als ik de omvang van je webshop een beetje kan inschatten, heb jij de investering die dit vergt binnen no-time terugverdiend.
Martijn Scholten
Homepage en Checkout - www.fotobehang.nl


Homepage - Homepage en Checkout - www.fotobehang.nl
Met een niet-verstorende pop-up die automatisch ook weer verdwijnt - kunnen verschillende beïnvloedingsprincipes van Cialdini worden toegepast en kan belangrijke informatie aan de bezoeker worden getoond. De inhoud en trigger kunnen op basis van gedrag worden gepersonaliseerd.
TestgebiedRelevantie / Overtuiging
1Vriendelijkere en begeleidende teksten die logisch zijn voor de bezoeker, in plaats van voor de webshopeigenaar, gebruiken verhoogt doorgaans het conversiepercentage.
Testgebied2


Productpagina - www.fotobehang.nl


Productpagina - Homepage en Checkout - www.fotobehang.nl
Door het toevoegen van 'per m2' hoger op de pagina, wordt het aanbod duidelijker voor de bezoeker. Door hiervoor een A/B test uit te voeren, kan de data uitwijzen of dit ook daadwerkelijk voor meer conversies zorgt.
TestgebiedHelderheid
3aAltijd papier? Snap ik dat als bezoeker? Jullie beweren daarnaast altijd bereikbaar te zijn, maar de mogelijkheden hiervoor zijn niet ruim. Bovendien kunnen mensen nog twijfelen over of ze het wel zelf kunnen behangen. Optioneel hier ook de verzendkosten al communiceren, om teleurstelling later in het proces te voorkomen.
TestgebiedOvertuiging / Transparantie
3bIk zie nu alle 4 de producten na toevoeging aan winkelwagen. Met personalisatie kan hier de juiste lijm getoond worden afhankelijk van welk soort behang er toegevoegd is. Zelfs de hoeveelheid Airtex behang zou kunnen bepalen welke van de 2 Airtex-lijmen er getoond worden. Zo worden er steeds maar 2 producten getoond, de meest relevante.
TestgebiedGebruikerservaring optimaliseren / Cross-sell verhogen
4

Unieke benadering
Bij veel bedrijven heerst de overtuiging dat je maar 1 experiment op je website tegelijk kunt draaien.
Wij werken met de juiste tools om op een veilige en valide manier vele experimenten tegelijk te laten lopen, zodat het tempo van optimalisatie vele malen hoger ligt.
Absolute specialisten
Dankzij onze focus en specialisatie op het gebied van conversie optimalisatie en personalisatie en het gebruik van Customer Data Platforms regelen wij het complete proces, van brainstorm tot (code) ontwikkeling.
Natuurlijk zijn ideeën meer dan welkom en wordt ieder experiment wel voorgelegd voor deze live gaat.
Risico's
Experimenteren met mijn website?! Ben je gek? Straks verlies ik omzet.. Geen onlogische reactie, heel menselijk zelfs! Maar..
Je verliest omzet door NIET te experimenteren , maar je webshop te baseren op aannames en best practices.
Niemand weet 100% zeker welk webdesign de beste resultaten oplevert.
Door kleine maar significante wijzigingen te testen met experimenten, kunnen we je webshop steeds iets beter maken zodat jouw online omzet automatisch stijgt.
Waarom House of Adsperiment
- ✓ Absolute conversiegroei specialisten
- ✓ Persoonlijke en snelle communicatie
- ✓ Transparant over resultaten én over kosten
- ✓ Heldere uitleg van werkzaamheden en resultaten, geen codetaal
HOUSE OF ADS·PE·RI·MENT
/HOUS OF ƐTSPERRIMƐNT/
bedrijfsnaam · het · House of Adsperiment
1) een plek die je helpt significante online conversiegroei te bereiken door de inzet van slimme personalisatie, conversie optimalisatie en online advertenties.
voorbeeldzin: In samenwerking met House of Adsperiment is onze online omzet verdubbeld.



