Niet Gokken Maar Groeien 60 dagen E-commerce Lancering
Ontdek nu hoe Conversie Optimalisatie voor jou werkt en verhoog direct je conversiepercentage en je omzet.- We draaien 4 A/B tests op jouw website.
- We testen jouw beste idee, mijn beste idee en kiezen 2 best practices die je nu nog niet toepast.
- Ik codeer, draai, analyseer en implementeer deze tests.
Je bespaart direct bijna 3000 euro. In totaal is jouw investering slechts 3 uur van je tijd. Ik garandeer een positieve invloed op je conversiepercentage en daarmee omzet.
Klinkt mooi, maar wat levert het op?
In het ‘worst case scenario’ ontdek je dat het idee waar je al een tijdje mee rondloopt je omzet negatief zou beïnvloeden wanneer je deze zou implementeren. Je bespaart jezelf omzetverlies en kunt dit loslaten met een op data gebaseerde keuze.
Waarschijnlijk zijn 1 of 2 A/B tests 'winnaars'. Deze leveren je ergens tussen de 2 en 10% extra omzet op de komende jaren.
In het beste geval zijn alle tests winnaars OF ontdek je een verborgen schat. Zo voeg je 20% omzet toe in één klap. Niet eenmalig, maar voor altijd.
In alle scenario's verdien je je 'investering' dubbel en dwars terug.Dit zijn een paar voorbeelden van conversieverhogende experimenten
'One size fits none' - iedere webshop is uniek en dus kijken we specifiek wat jouw shop verder kan helpen. Maar een aantal zogenaamde 'best practices' zorgen vaak voor goede resultaten. Hieronder zie je een paar voorbeelden.
Deze bedrijven vertrouwen op mij als A/B Test Specialist:
Zo ziet het proces van de 60 daagse E-Commerce Lancering eruit
Dus! Als jij..
► Moe bent van het investeren van grote bedragen zonder enige garantie op resultaat
► Nieuwsgierig bent wat A/B testen en conversie optimalisatie voor jou kan betekenen..
► Open staat voor de hulp van een specialist die ondernemen, e-commerce, design én data begrijpt
► En minimaal 60.000 euro per maand omzet draait
Dan heb je 4 opties..
1. Je doet niets
Je weet dat je je tijd en geld beter moet besteden, maar je gaat door met het investeren van meer geld in advertenties en nieuwe kanalen. Je resultaten blijven hetzelfde.
2. Je gaat op zoek naar een alles-in-één marketingbureau die je website gaat optimaliseren.
De gemiddelde online marketing agency loopt ERG achter op het gebied van A/B testen en conversie optimalisatie. Je betaalt meer en krijgt minder resultaat.
3. Je gaat het nu zelf uitzoeken.
Dit kost veel tijd en je maakt fouten die ik al heb gemaakt en waarvan ik heb geleerd. Ik doe dit al jaren en investeer ieder jaar veel uren en euro's om mijn skills te verbeteren.
4. Of je bespaart bijna 3000 euro en start nu dit gratis 60-daagse traject.
Binnen een paar weken staan dan je eerste A/B Tests live. Binnen twee maanden weet jij of deze manier van werken iets voor jou en je onderneming is.