Niet Gokken Maar Groeien 60 dagen E-commerce Lancering

Ontdek nu hoe Conversie Optimalisatie voor jou werkt en verhoog direct je conversiepercentage en je omzet.
  • We draaien 4 A/B tests op jouw website.
  • We testen jouw beste idee, mijn beste idee en kiezen 2 best practices die je nu nog niet toepast.
  • Ik codeer, draai, analyseer en implementeer deze tests.

Je bespaart direct bijna 3000 euro. In totaal is jouw investering slechts 3 uur van je tijd. Ik garandeer een positieve invloed op je conversiepercentage en daarmee omzet.

Klinkt mooi, maar wat levert het op?

In het ‘worst case scenario’ ontdek je dat het idee waar je al een tijdje mee rondloopt je omzet negatief zou beïnvloeden wanneer je deze zou implementeren. Je bespaart jezelf omzetverlies en kunt dit loslaten met een op data gebaseerde keuze.

Waarschijnlijk zijn 1 of 2 A/B tests 'winnaars'. Deze leveren je ergens tussen de 2 en 10% extra omzet op de komende jaren.

In het beste geval zijn alle tests winnaars OF ontdek je een verborgen schat. Zo voeg je 20% omzet toe in één klap. Niet eenmalig, maar voor altijd.

In alle scenario's verdien je je 'investering' dubbel en dwars terug.

Dit zijn een paar voorbeelden van conversieverhogende experimenten

'One size fits none' - iedere webshop is uniek en dus kijken we specifiek wat jouw shop verder kan helpen. Maar een aantal zogenaamde 'best practices' zorgen vaak voor goede resultaten. Hieronder zie je een paar voorbeelden.

Alles Origineel

Deze bedrijven vertrouwen op mij als A/B Test Specialist:

“Met de tientallen experimenten die Martijn heeft uitgevoerd op onze webshop hebben we al vele mooie resultaten behaald.”

"Sinds enkele jaren werken wij nauw samen met Martijn. Naast conversieoptimalisatie denkt Martijn ook mee over andere zaken, zoals de benodigde data voor een e-mailmarketing automation of social advertentie.
Zijn kennis is breed en beperkt zich niet tot slechts één onderdeel. En wanneer je denkt dat alles inmiddels wel een keer aan bod is gekomen en dus geoptimaliseerd is, weet Martijn toch weer met nieuwe input te komen.
Kortom, wij kunnen House of Adsperiment zeker aanbevelen."

Lynn Huting

“Een directe en constante stijging in het aantal leads”

“Sinds 2019 werken wij naar volle tevredenheid samen. Martijn is een echte specialist.
Met zijn recht-door-zee, nuchtere aanpak heeft hij ons geholpen aanzienlijk betere resultaten te behalen met onze websites.
Met slimme tools en op basis van data helpt Martijn ons de juiste keuzes te maken en verder te optimaliseren. Bij ons inmiddels een continue proces waarover wij zeer tevreden zijn.”

Jonathan Koole + Sefa Sarioglu

“Zijn expertise heeft onze conversie en omzet significant verbeterd.”

"Martijn heeft de afgelopen jaren bij ons gewerkt aan CRO-optimalisatie en heeft uitstekend werk geleverd.
Wat hem echt onderscheidt, is zijn uitgebreide kennis van zowel marketing als development/coding, gecombineerd met een sterk gevoel voor data.
Zijn professionele aanpak en prettige samenwerking maken hem een waardevolle asset voor elk bedrijf in E-commerce."

Lars Blokdijk

“Fijn om met een absolute specialist samen te werken.”

"Ik twijfelde of ik mijn CDP wilde blijven inzetten, maar Martijn verschafte me duidelijke inzichten in de prestaties tot nu toe en heeft vervolgens onze webshop naar het volgende niveau getild.
Ons conversiepercentage is met meer dan 30% gestegen!"

Edik Saidov

Zo ziet het proces van de 60 daagse E-Commerce Lancering eruit

Dus! Als jij..

► Moe bent van het investeren van grote bedragen zonder enige garantie op resultaat

► Nieuwsgierig bent wat A/B testen en conversie optimalisatie voor jou kan betekenen..

► Open staat voor de hulp van een specialist die ondernemen, e-commerce, design én data begrijpt

► En minimaal 60.000 euro per maand omzet draait

Dan heb je 4 opties..

1. Je doet niets
Je weet dat je je tijd en geld beter moet besteden, maar je gaat door met het investeren van meer geld in advertenties en nieuwe kanalen. Je resultaten blijven hetzelfde.

2. Je gaat op zoek naar een alles-in-één marketingbureau die je website gaat optimaliseren.
De gemiddelde online marketing agency loopt ERG achter op het gebied van A/B testen en conversie optimalisatie. Je betaalt meer en krijgt minder resultaat.

3. Je gaat het nu zelf uitzoeken.
Dit kost veel tijd en je maakt fouten die ik al heb gemaakt en waarvan ik heb geleerd. Ik doe dit al jaren en investeer ieder jaar veel uren en euro's om mijn skills te verbeteren.

4. Of je bespaart bijna 3000 euro en start nu dit gratis 60-daagse traject.
Binnen een paar weken staan dan je eerste A/B Tests live. Binnen twee maanden weet jij of deze manier van werken iets voor jou en je onderneming is.

Jouw investering bedraagt minder dan 3 uur van je tijd! Toe, plan hieronder een vrijblijvende kennismaking!