‘Niet gokken maar groeien’ 60 dagen E-commerce Lancering

Maak nu GRATIS kennis met het proces van het ‘Niet Gokken maar Groeien’ Programma in de vorm van de 60 dagen E-Commerce Lancering (t.w.v. €2980,-).

Ik ga in overleg met jou minimaal 4 experimenten draaien op je website: jouw beste idee, mijn beste idee en best practices die je nu nog niet toepast. Deze experimenten bedenken we en vervolgens codeer, draai, analyseer en implementeer ik deze.

Ik garandeer minimaal 1 significant winnend experiment binnen 60 dagen, maar ik verwacht er eigenlijk meer!

Klinkt mooi, maar wat levert het op?

In het ‘worst case scenario’ ontdek je dat het idee waar je al jaren mee rondliep - en waarvan je op het punt stond deze zonder testen te implementeren - niet zo goed was als je zelf dacht: het had een negatieve invloed op je omzet.

Ook heb je kennisgemaakt met hoe een professioneel CRO proces eruitziet: ideeën genereren, implementeren, testen en analyseren.

Hoogstwaarschijnlijk heb je 1 of 2 winnende personalisaties geïmplementeerd die je zomaar ergens tussen de 2 en 10% extra omzet opleveren de komende jaren.

In het beste geval heb je meerdere winnaars gevonden waaronder een grote doorbraak die 20% extra omzet toevoegt. Niet eenmalig, maar voor altijd.

In alle scenario’s ben je er flink op vooruit gegaan. Je kunt niet verliezen!

Dit zijn een paar voorbeelden van conversieverhogende experimenten

'One size fits none' - iedere webshop is uniek en dus kijken we specifiek wat jouw shop verder kan helpen. Maar een aantal zogenaamde 'best practices' zorgen vaak voor goede resultaten. Hieronder zie je een paar voorbeelden.

Alles Origineel

Ik ben Conversie Optimalisatie Specialist voor o.a.:

“Met de tientallen experimenten die Martijn heeft uitgevoerd op onze webshop hebben we al vele mooie resultaten behaald.”

"Sinds enkele jaren werken wij nauw samen met Martijn. Naast conversieoptimalisatie denkt Martijn ook mee over andere zaken, zoals de benodigde data voor een e-mailmarketing automation of social advertentie.
Zijn kennis is breed en beperkt zich niet tot slechts één onderdeel. En wanneer je denkt dat alles inmiddels wel een keer aan bod is gekomen en dus geoptimaliseerd is, weet Martijn toch weer met nieuwe input te komen.
Kortom, wij kunnen House of Adsperiment zeker aanbevelen."

Lynn Huting

“EEN DIRECTE EN CONSTANTE STIJGING IN HET AANTAL leads”

“Sinds 2019 werken wij naar volle tevredenheid samen. Martijn is een echte specialist.
Met zijn recht-door-zee, nuchtere aanpak heeft hij ons geholpen aanzienlijk betere resultaten te behalen met onze websites.
Met slimme tools en op basis van data helpt Martijn ons de juiste keuzes te maken en verder te optimaliseren. Bij ons inmiddels een continue proces waarover wij zeer tevreden zijn.”

Jonathan Koole + Sefa Sarioglu

“Zijn expertise heeft onze conversie en omzet significant verbeterd.”

"Martijn heeft de afgelopen jaren bij ons gewerkt aan CRO-optimalisatie en heeft uitstekend werk geleverd.
Wat hem echt onderscheidt, is zijn uitgebreide kennis van zowel marketing als development/coding, gecombineerd met een sterk gevoel voor data.
Zijn professionele aanpak en prettige samenwerking maken hem een waardevolle asset voor elk bedrijf in E-commerce."

Lars Blokdijk

“FIJN OM MET EEN ABSOLUTE SPECIALIST SAMEN TE WERKEN”

"Ik twijfelde of ik mijn CDP wilde blijven inzetten, maar Martijn verschafte me duidelijke inzichten in de prestaties tot nu toe en heeft vervolgens onze webshop naar het volgende niveau getild.
Ons conversiepercentage is met meer dan 30% gestegen!"

Edik Saidov

Zo ziet het proces van de 60 daagse E-Commerce Lancering eruit

Dus! Als jij..

► Moe bent van het investeren van grote bedragen zonder enige garantie op resultaat

► Nieuwsgierig bent wat conversie optimalisatie voor jou kan betekenen..

► Open staat voor de hulp van een specialist die ondernemen, e-commerce, design én data begrijpt

► En minimaal 60.000 euro per maand omzet draait

Dan heb je 4 opties..

1. Je doet niets
Je weet dat je je tijd en geld beter moet besteden.. maar je gaat gewoon door op je oude (verkeerde) vertrouwde manier en blijf dezelfde middelmatige resultaten behalen als de maand hiervoor. Je blijft gestrest en denkt steeds meer aan opgeven.

2. Je gaat op zoek naar een alles-in-één marketingbureau die je website gaat optimaliseren.
Ik wens je veel succes in die gevaarlijke agency jungle, aangezien de alles-in-één-bureaus ERG achterlopen op dit gebied en zij een veelvoud rekenen van mijn tarief.. (als ze het al kunnen). Maar als dat is wat je wilt, helemaal goed, doe je ding.

3. Je gaat het nu zelf uitzoeken.
Je gaat enorm veel tijd verliezen en fouten maken die ik al heb gemaakt. Ik doe dit al jaren en investeer ieder jaar vele uren en euro's om mijn skills te blijven verbeteren.

4. Of je start nu GRATIS een 60-daags traject waar je normaal bijna 3000 euro voor betaalt.
Binnen een paar weken staan dan je eerste experimenten live. Binnen twee maanden weet jij of deze manier van werken iets voor jou en je onderneming is.

Jouw investering bedraagt minder dan 3 uur van je tijd! Toe, plan hieronder een kennismaking!